Ben jij op zoek naar een baan in financiële administratie en heb je ervaring met projectadministratie? Typeren mensen je als enthousiast, toon je graag initiatief en steek je je handen graag uit de mouwen? Dan is dit de rol voor jou!
Je gaat werken bij het team Administratie van het Shared Service Center op ons hoofdkantoor in Amsterdam. Het Shared Service Center bestaat uit een team met 12 Administrateurs (junior, medior en senior), een team met financieel controllers, het hoofd Shared Service Center en het Hoofd Administratie aan wie je in deze rol rapporteert.
Binnen het team zorg je voor een deel van de administratie, waarin jij je volledig kan specialiseren. Daarnaast is er ruimte om mee te denken en adviseren over procesoptimalisaties. Binnen het team werk je intensief samen en heerst een harmonieuze sfeer.
Wat ga jij doen?
- Je bent verantwoordelijk voor het opzetten, uitvoeren en bewaken van een financiële sub-administratie. Denk hierbij aan zaken als grootboek-, debiteuren-, crediteuren-, opdrachten-/verplichtingen-, project- en kopers-administraties. Dit doe je met name voor het hoofdkantoor maar ook voor de regio’s en samenwerkingsverbanden;
- Je specialiseert je in een sub-administratie. Eens in de zoveel tijd wissel je van specialisatie, ter bevordering van kennisontwikkeling en optimale samenwerking;
Je doet voorstellen over de verschillende processen op de administratie t.a.v. uniformering, het verbeteren van de verwerking en het verhogen van de kwalitatieve output; - Je zorgt voor de verwerking van inkomende en uitgaande facturen, welke grotendeels automatisch worden verwerkt;
- Je houdt de administratie bij rondom WKR-facturen (werkkostenregeling), conform de geldende regels;
- Je draait je hand niet om voor het uitvoeren van ad hoc uitzoekopdrachten met betrekking tot de financiële administratie en het behandelen van complexe administratie vraagstukken;
- Je draait en distribueert periodieke rapportages en verwerkt (de afwikkeling van) administratieve notariële transporten.
Dit breng je mee:
- Je hebt minimaal een afgeronde MBO opleiding, in de richting van Bedrijfs- of Financiële Administratie;
- Je hebt minimaal drie jaar werkervaring in een financieel administratieve rol;
- Je houdt ervan om zaken te doorgronden en steeds beter te maken;
- Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden;
- Je bent resultaatgericht en weet je goed aan te passen in een afdeling in beweging;
- Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend.
Het aanbod:
Je komt terecht in een prettige werkomgeving waar het welzijn van de medewerkers hoog in het vaandel staat. Afhankelijk van je ervaring start je in de rol van Medior of Senior.
Het salaris van een Medior Administrateur komt als startsalaris op maximaal zo’n € 3.700,-, voor een Senior Administrateur kan dit doorlopen tot zo’n € 4.400,- bruto per maand.
Bovenop het salaris ontvangt een BPD medewerker een Flexibel Keuze Budget van 12,5% op jaarbasis plus vakantiegeld.